MS-Tuning Chiptuning
+48 785 725 089
mstuning@poczta.fm

Fotorelacje - Ciężarowe

Premiera nowej Scani serii S, w naszej firmie. ECU silnika na stół, i program układany od zera. Jako że auto jest jednym z pierwszych które wyszły z okresu gwarancji, był problem z rozpoznaniem map w sofcie przez program do edycji. Zero podpowiedzi, bo to prawdopodobnie pierwsza Scania S w Polsce, która została poddana takiej modyfikacji. Trochę czasu to zajęło, ale są efekty. Oryginał 450KM i 2350Nm Chip Tuning 522KM i 2750Nm Szerokości!!!
MAN TGX 440 euro6 Klient zadowolony z efektów chip tuningu. Dla kierowcy, moc. Dla właściciela, oszczędności w paliwie. Decyzja; sukcesywnie robimy każde kolejne auto w firmie. Oryg.-440KM i 2100Nm Chip -502KM i 2352Nm
Wynik
MAN TGX 440 eu5 Firma która postawiła na efekty naszych usług. Każde kolejne auto które zawita do floty, przechodzi zabieg chip tuningu w MST. Priorytet to moc i oszczędność w paliwie. Oryginał- 440KM i 2100Nm Chip Tuning- 506KM i 2352Nm Szerokiej drogi!!
Wynik
MAN TGA 360eu4 Rozwiązaliśmy problem niesprawnego EGR-a i ograniczenia mocy. Do kompletu lepszego efektu zostało dołożone kilkdziesiąt dodatkowych koni. Oryginał- 360KM i 1750Nm Chip Tuning 418KM i 2018Nm
WYNIK
Ostatnie duże zlecenie w starym roku. Flota marki MAN TGX 440 euro 6 Kilka przykładów realizacji. Aby zrobić chip tuning w tym modelu, należało pacjenta położyć na stół i dobrać się do mózgu.. Oryginał 440KM i 2100Nm Chip tuning 502KM i 2394Nm W nowy rok wchodzimy z pełną mocą!! Szerokości!!!
Wynik
Pacjent na stole
Pracujeny dla najlepszych!! MAN TGX 440. Oryginał 440KM i 2100Nm Chip Tuning 502KM i 2352Nm Modyfikacja przeprowadzona w najbardziej optymalnym zakresie, wg potrzeb klienta. Szerokiej i bezpiecznej!!
Wynik MAN
Kolejny zadowolony klient z wcześniejszych usług. Jedziemy po całości z resztą aut z floty. Pacjenci to MANy- 430/440. Cięzarówki nie mają lekko, więc potrzeba mocy a jednoczesnie obniżyć zużycie paliwa. Każdy modyfikowany indywidualnie według potrzeb. Kilka przykładów wykorzystania drzemiącego potencjału mocy. Szerokiej i bezpiecznej drogi!!!
CD
wyniki cd
Wyniki !!!!!
Kolejny pojazd firmy która przekonała się do efektów naszych modyfikacji. MAN TGA 440 eu4 Oryginał 440KM i 2100Nm Chip Tuning 510KM i 2310Nm Modyfikacja przeprowadzona indywidualnie według potrzeb klienta i możliwości technicznych pojazdu!!! Szerokiej i bezpiecznej!!
Wynik MAN
Kolejne zadanie wykonane. Południe Polski przygotowane do zimy. Pacjent; Scania P360 XPI. Zdiagnozowany problem; uszkodzony soft ECU, ograniczenie mocy. Auto zostało wyciągnięte z trybu ograniczenia mocy o 40%. Do kompletu zaaplikowaliśmy nowe oprogramowanie na podstawie oryginału. Oryginał 360KM i 1900Nm Chip Tuning 410KM i 2200Nm Ruszamy z pełną mocą!!!! Szerokiej i przyczepnej drogi!!!
wynik
Nocna pilna realizacja. Scania R440 PDE Oryginał- 440 KM i 2300Nm Chip Tuning- 502KM i 2645Nm. Szerokości!!
Wynik
Wynik!!
Jeżeli powiedziało się A, należy powiedzieć B. Starsze rodzeństwo z rodziny IVECO EUROCARGO nie chciało być gorsze w rozwoju..... Oryginał- 180KM i 590Nm Chip tuning- 225 i 743 Nm Szerokiej i bezpiecznej...!!!!
Najbardziej optymalna opcja modyfikacji, pomiędzy przyrostem mocy a umiarkowanym zużyciem paliwa. Szerokości!!
Wynik
Gwiazda zeszłego tygodnia. Dobra znajoma; Scania R V580 eu6 Bez zbędnych komentarzy. Oryg 580KM i 2950Nm Chip 667KM i 3304Nm Wynik +87KM i + 354Nm Modyfikacja rozwojowa... Szerokości!! We work for the best..!!!
Gwiazda zeszłego tygodnia. Dobra znajoma; Scania R V580 eu6 Bez zbędnych komentarzy. Oryg 580KM i 2950Nm Chip 667KM i 3304Nm Wynik +87KM i + 354Nm Modyfikacja rozwojowa... Szerokości!! We work for the best..!!!
Chip Tuning Scania STREAMLINE 410 EU6. ORYGINAŁ- 410KM i 2150Nm CHIP TUNING- 467KM i 2516Nm Modyfikacja na oryginalnym sofcie. Nie używamy "gotowców"!! Gwarancja 3 lata.
Chip Tuning Scania STREAMLINE 410 EU6. ORYGINAŁ- 410KM i 2150Nm CHIP TUNING- 467KM i 2516Nm Modyfikacja na oryginalnym sofcie. Nie używamy "gotowców"!! Gwarancja 3 lata.
Chip Tuning Scania STREAMLINE 410 EU6. ORYGINAŁ- 410KM i 2150Nm CHIP TUNING- 467KM i 2516Nm Modyfikacja na oryginalnym sofcie. Nie używamy "gotowców"!! Gwarancja 3 lata.
Montaż systemu monitorowania pojazdów GPS. Zainstalowany system lokalizacji GPS Pełen odczyt parametrów bieżących w oparciu o szynę CAN.
Kolejna firma która wczesniej korzystała z naszych usług.
Ciężarówki poddane chip tuningowi i korzyści płynące z tej usługi, w formie oszczędności paliwa i większej elastyczności silnika, zaskutkowało podjęciem decyzji o modyfikacji kolejnego auta.
Tym razem MAN TGX 480 eu5.
Modyfikacja indywidualnie dopasowana do potrzeb.
Oryginał- 480KM i 2300Nm
Chip Tuning- 576KM i 2760Nm
Dokładamy wszelkich starań, aby modyfikacje były źródłem satysfakcji klienta.
Szerokiej drogi!!
Kolejna firma która wczesniej korzystała z naszych usług.
Ciężarówki poddane chip tuningowi i korzyści płynące z tej usługi, w formie oszczędności paliwa i większej elastyczności silnika, zaskutkowało podjęciem decyzji o modyfikacji kolejnego auta.
Tym razem MAN TGX 480 eu5.
Modyfikacja indywidualnie dopasowana do potrzeb.
Oryginał- 480KM i 2300Nm
Chip Tuning- 576KM i 2760Nm
Dokładamy wszelkich starań, aby modyfikacje były źródłem satysfakcji klienta.
Szerokiej drogi!!
Scania R420 której wszczepiliśmy nowe życie. Oryginał- 420KM 2100Nm. Chip Tuning- 487KM 2520Nm i zero ograniczeń mocy, do końca życia auta. Gwarancja na usługę 3 lata. Szerokości!!
Scania R420 której wszczepiliśmy nowe życie. Oryginał- 420KM 2100Nm. Chip Tuning- 487KM 2520Nm i zero ograniczeń mocy, do końca życia auta. Gwarancja na usługę 3 lata. Szerokości!!
MAN TGX 440. Oryg- 440KM Chip Tuning- 500KM Życzenie klienta było proste. Jest ciężko, musi być mocno!!! W tym przypadku nie tyle jest ważny przyrost mocy, co o przesunięcie momentu obrotowego na niższy zakres. Oryginalne 2100Nm przy 1300obr zostało przesunięte do zakresu 980obr, potem tylko więcej, aż do 2370Nm przy 1300obr. Tak generują się oszczędności paliwa. Szerokości!!
MAN TGX 440. Oryg- 440KM Chip Tuning- 500KM Życzenie klienta było proste. Jest ciężko, musi być mocno!!! W tym przypadku nie tyle jest ważny przyrost mocy, co o przesunięcie momentu obrotowego na niższy zakres. Oryginalne 2100Nm przy 1300obr zostało przesunięte do zakresu 980obr, potem tylko więcej, aż do 2370Nm przy 1300obr. Tak generują się oszczędności paliwa. Szerokości!!
Flagowy projekt naszej firmy!! SCANIA R410 euro6. Oryg 410KM CHIP TUNING 460KM Do tej pory auto odpychane przez firmy tunerskie, ze względu na skomplikowany odczyt komputera silnika. Wyzwanie=motywacja!! Jesteśmy pierwsi w tej części Polski, którzy opanowali 410-tkę! Niech Moc będzie z Wami!! :) Szerokości!!
Flagowy projekt naszej firmy!! SCANIA R410 euro6. Oryg 410KM CHIP TUNING 460KM Do tej pory auto odpychane przez firmy tunerskie, ze względu na skomplikowany odczyt komputera silnika. Wyzwanie=motywacja!! Jesteśmy pierwsi w tej części Polski, którzy opanowali 410-tkę! Niech Moc będzie z Wami!! :) Szerokości!!
Flagowy projekt naszej firmy!! SCANIA R410 euro6. Oryg 410KM CHIP TUNING 460KM Do tej pory auto odpychane przez firmy tunerskie, ze względu na skomplikowany odczyt komputera silnika. Wyzwanie=motywacja!! Jesteśmy pierwsi w tej części Polski, którzy opanowali 410-tkę! Niech Moc będzie z Wami!! :) Szerokości!!
Kolejna realizacja. Uszkodzony komputer silnika VOLVO FH. Naprawa polegała na skopiowaniu wszystkich pamięci z oryginalnego komputera, i wgranie do komputera używanego ale sprawnego technicznie. Klient zadowolony, zaoszczędzone okolo 10 tys zł na wymianie komputera w serwisie. Szerokości!!
Kolejna realizacja. Uszkodzony komputer silnika VOLVO FH. Naprawa polegała na skopiowaniu wszystkich pamięci z oryginalnego komputera, i wgranie do komputera używanego ale sprawnego technicznie. Klient zadowolony, zaoszczędzone okolo 10 tys zł na wymianie komputera w serwisie. Szerokości!!
Kolejna realizacja. Uszkodzony komputer silnika VOLVO FH. Naprawa polegała na skopiowaniu wszystkich pamięci z oryginalnego komputera, i wgranie do komputera używanego ale sprawnego technicznie. Klient zadowolony, zaoszczędzone okolo 10 tys zł na wymianie komputera w serwisie. Szerokości!!
MAN TGX 440. Oryg. 440KM. 2100Nm Indywidualnie dopasowany program do potrzeb klienta. Chip Tuning. 500KM 2520Nm. Szerokości!!
MAN TGX 440. Oryg. 440KM. 2100Nm Indywidualnie dopasowany program do potrzeb klienta. Chip Tuning. 500KM 2520Nm. Szerokości!!
MAN TGX 440. Oryg. 440KM. 2100Nm Indywidualnie dopasowany program do potrzeb klienta. Chip Tuning. 500KM 2520Nm. Szerokości!!
Daf XF 105. Usterka systemu SCR( AdBlue ). Ograniczenie momentu obrotowego. Tryb awaryjny. Problem rozwiązany raz na zawsze!! Szerokiej drogi!!
Daf XF 105. Usterka systemu SCR( AdBlue ). Ograniczenie momentu obrotowego. Tryb awaryjny. Problem rozwiązany raz na zawsze!! Szerokiej drogi!!
Mercedes Actros MP4.
Usterka komputera SCR (AdBlue). Ograniczenie mocy, automatyczna skrzynia biegów przechodzi w tryb manualny.
Problem rozwiązany.
Mercedes w pełni mocy.
Szerokości!!
Mercedes Actros MP4.
Usterka komputera SCR (AdBlue). Ograniczenie mocy, automatyczna skrzynia biegów przechodzi w tryb manualny.
Problem rozwiązany.
Mercedes w pełni mocy.
Szerokości!!
Scania R420. EU5 Oryg 420KM 2100Nm Chip Tuning 490KM 2415Nm
Scania R420. EU5 Oryg 420KM 2100Nm Chip Tuning 490KM 2415Nm
Scania R420. Oryg. 420KM Chip- 485KM
Chip Tuning Scania R 420. Oryg-420KM Chip- 485KM
Renault Premium DXI. Rozwiązany problem ograniczenia mocy.
Renault Premium DXI. Rozwiązany problem ograniczenia mocy.
Renault Premium. Rozwiazanie problemu ograniczenia mocy.
Renault Premium. Rozwiazanie problemu ograniczenia mocy.
Scania R420 eu5. Zadbana sztuka ze słusznym przebiegiem. Lekki Eco Tuning do 450KM. Strojenie ECU indywidualnie dopasowane do przebiegu.
Scania R420 eu5. Zadbana sztuka ze słusznym przebiegiem. Lekki Eco Tuning do 450KM. Strojenie ECU indywidualnie dopasowane do przebiegu.
Scania R420. Usterka AdBlue. Ograniczenie mocy. Problem Rozwiązany raz na zawsze.
Scania R420 eu5 2010 rok. Oryg- 420KM Chip Tuning 480KM
Scania R420 eu5. Lekki Chip Tuning do 460KM.
MAN TGS 440. Usterka AdBlue. Problem rozwiązany.
Scania R420 HPI eu5 Oryg 420KM 2100Nm Chip Tuning 480KM 2450Nm
Scania R420 HPI eu5 Oryg 420KM 2100Nm Chip Tuning 480KM 2450Nm
Scania G420. Oryg.-420KM Eco tuning -440KM Priorytet, zminejszenie zużycia paliwa.
Renault Premium. Usterka AdBlue, ograniczenie mocy. Problem rozwiązany, powrót do mocy nominalnej.
Volvo FH 460. Usterka SCR. Problem rozwiązany. Powrót do mocy nominalnej.
Scania P380 eu4 Oryg.380KM Chip Tuning. 440KM
Scania R410 euro6. Usterka AdBlue. Brak mocy. Problem Rozwiązany. Scania wraca do pracy.
Scania R410 euro6. Usterka AdBlue. Brak mocy. Problem Rozwiązany. Scania wraca do pracy.
Scania R410 euro6. Usterka AdBlue. Brak mocy. Problem Rozwiązany. Scania wraca do pracy.
Renault Premium. Brak mocy. Usterka scr. Problem rozwiązany + kasownik błędów gratis.
Rozwiązany problem AdBlue. Usterka komputera SCR. Dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
Rozwiązany problem AdBlue. Usterka komputera SCR. Dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
Rozwiązany problem AdBlue. Usterka komputera SCR. Dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
Rozwiązany problem AdBlue. Usterka komputera SCR. Dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
VOLVO FH 440.Rozwiązany problem z niesprawnym systemem SCR. Dodatkowo w pakiecie, dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
VOLVO FH 440.Rozwiązany problem z niesprawnym systemem SCR. Dodatkowo w pakiecie, dołożony system kasowania błędów przez kierowcę.
Scania R, serii euro 6.
Usterka systemu AdBlue, Ograniczenie mocy.
Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Wskazania poziomu AdBlue w normie.
Scania R, serii euro 6. Usterka systemu AdBlue, Ograniczenie mocy. Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Scania R, serii euro 6. Usterka systemu AdBlue, Ograniczenie mocy. Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Daf LF, usterka AdBlue,system GRUNDFOS, tryb ograniczenia mocy. Problem rozwiązany, auto przywrócone do życia.
Daf LF, usterka AdBlue,system GRUNDFOS, tryb ograniczenia mocy. Problem rozwiązany, auto przywrócone do życia.
Scania R 410 euro 6 Jako pierwsza w reginie z seri EURO 6, w której został rozwiązany problem z AdBlue. Po modyfikacji.. Zero usterek!!
Scania R 410 euro 6 Jako pierwsza w reginie z seri EURO 6, w której został rozwiązany problem z AdBlue. Przed modyfikacją....
Scania R 410 euro 6 Jako pierwsza w reginie z seri EURO 6, w której został rozwiązany problem z AdBlue.
MAN TGX 440 ORYG- 440KM CHIP TUNING- 490KM Rozwiązany problem z AdBlue.
MAN TGX 440 ORYG- 440KM CHIP TUNING- 490KM Rozwiązany problem z AdBlue.
Iveco Eurocargo. Rozwiązany problem z AdBlue.
Iveco Eurocargo. Rozwiązany problem z AdBlue.
Iveco Eurocargo. Rozwiązany problem z AdBlue.
Scania R420 euro4. Oryg 420KM Chip tuning 460KM, (wersja chip; LIGHT , duży przebieg pacjęta)
Scania R420 euro4. Oryg 420KM Chip tuning 460KM, (wersja chip; LIGHT , duży przebieg pacjęta)
Scania R420 euro4. Oryg 420KM Chip tuning 460KM, (wersja chip; LIGHT , duży przebieg pacjęta)
Daf 105. Euro 5 Oryginał 410KM Chip Tuning 460KM
Daf 105. Euro 5 Oryginał 410KM Chip Tuning 460KM
Scania R. 2008rok Euro 5
Oryginał-380 KM
Chip Tuning-440KM
Scania R. 2008rok Euro 5
Oryginał-380 KM
Chip Tuning-440KM
Renault Midlium. Rozwiązany problem z AdBlue.
Renault Midlium. Rozwiązany problem z AdBlue.
Scania R 420 euro 4 ORG 420KM CHIP 440KM. Optymalizacja oprogramowania. Zmiejszenie zużycia paliwa.
Scania R 420 euro 4 ORG 420KM CHIP 440KM. Optymalizacja oprogramowania. Zmiejszenie zużycia paliwa.
Volvo FH 420 Rozwiązanie problemu z AdBlue.
Volvo FH 420 Rozwiązanie problemu z AdBlue.
Volvo FH 420 Rozwiązanie problemu z AdBlue.
Mercedes Actros 1846
Rozwiązanie problemu z AdBlue.
Mercedes Actros 1846
Rozwiązanie problemu z AdBlue.
Mercedes Actros 1846
Rozwiązanie problemu z AdBlue.
DAF XF 410 Optymalizacja oprogramowania ORG. 410KM ECO TUNING 440KM ROZWIĄZANIE PROBLEMU SCR
DAF XF 410 Optymalizacja oprogramowania ORG. 410KM ECO TUNING 440KM ROZWIĄZANIE PROBLEMU SCR
DAF XF 410 Optymalizacja oprogramowania ORG. 410KM ECO TUNING 440KM ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z SCR
MAN TGX EURO 5 ORG. 440KM CHIP 480KM WGRYWANIE NOWEGO PROGRAMU DO ECU
MAN TGX EURO 5 ORG. 440KM CHIP 480KM ROZWIĄZANY PROBLEM Z SCR
MAN TGX EURO 5 ORG. 440KM CHIP 480KM ROZWIĄZANY PROBLEM Z SCR
Renault Premium 450DXI Rozwiązany problem z SCR
MAN TGX-440 ORYG. 440KM CHIP. 480KM ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z SCR
MAN TGX-440 ORYG. 440KM CHIP. 480KM ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z SCR
Scania R 420 Usprawnienie SCR
Scania R 420 Usprawnienie SCR
Usprawnienie systemu SCR
Ogranicznik mocy OFF
Zmiana programu SOPS.
Usprawnienie uszkodzonego systemu SCR
VOLVO EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
VOLVO EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
Usprawnienie SCR.
Chip Tuning.
DAFIK 105. USPRAWNIENIE SCR
DAF 105 EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
DAF 105 EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
VOLVO FH EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
VOLVO FH EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
DAF 105 EURO 5, USPRAWNIENIE SCR
DAF 105. ORYG 510KM CHIP 580KM