Fotorelacje - Osobowe
Mercedes CLA 2.0 benz. 218KM
Auto świeżo po gwarancji, decyzja klienta; poprawiamy parametry.
Silnik uturbiony, dobrze poddaje sie modyfikacji.
Oryginał 218KM i 350Nm
Chip tuning 251KM i 413Nm
Gwiazda dnia dzisiejszego, BMW X5 3.0
Auto w dobrej kondycji, lecz masa ponad 2T w stosunku do mocy, skutecznie ograniczała osiągi.
Dodaliśmy pacjentowi wigoru, z dużym naciskiem na niższe zużycie paliwa.
Oryg- 208KM i 508Nm
Chip- 249KM i 575Nm
Pofalowany wykres spowodowany charakterystyką automatycznej skrzyni biegów.
Audi A4 1.9 TDI 101KM
Pacjent w bardzo bobrym nominale i dobrze poddający się chip tuningowi w bezpiecznym zakresie przyrostu mocy.
Oryginał- 102KM i 255Nm
Chip Tuning -138KM i 330Nm
Hyundai Tucson 2.0CRDI
Pacjent w bardzo dobrej kondycji, po wymianie turbinki.
Lecz masa auta robi swoje i przyda się trochę wigoru.
Oryginał- 150KM i 361Nm
Chip Tunng- 186KM i 433Nm.
DODGE YOURNEY.
Auto ograniczone uszkodzonym filtrem DPF.
Probem rozwiazany, do kompletu ogarneliśmy zawór egr aby zyskać na dynamice od samego dołu.
Zero ograniczeń, czysta moc.
Szerokości!!
VW Scharan, 2.0 TDI.
Usterka systemu AdBlue. W takim przypadku wyświetla się ostrzeżenie o ostatnim uruchomieniu auta. Potem to tylko laweta..
Problem rozwiązany raz na zawsze, koniec z ograniczeniami i niepewnością czy wrócę o własnych siłach, czy na lawecie..
Vectra C 1.9 CDTI z usuniętym filtrem DPF.
Zabieg tylko fizycznego usunięcia filtra nie załatwił problemu.
Auto co kilkanaście kilometrów przechodziło w tryb dopalania filtra.
Zabieg uzupełniliśmy o wgranie nowego oprogramowania wraz z załatwieniem problemu z zaworem EGR.
Teraz auto pozbawione wszelkich ograniczeń, będzie służyło jeszcze przez wiele tysięcy kilometrów.
Golfik, świeży nabytek z dobrą jednostką 2.0CR
Profilaktycznie pozbylismy się ekoproblemów dopóki silnik jeszcze nie doznał uszczerbku na zdrowiu.
Po takim zabiegu, Golfina oddycha pełną piersią, lepsze warunki spalania, nie ma dodatkowego zadymienia, i nigdy tak owego nie będzie..
Szerokości!!
Pacjent: Passat 2.0 TDI,
Problem: Biały dym z rury wydechowej, podwyższone wolne obroty, szybko rosnący stan oleju.
Diagnoza: Zapchany DPF popiołem, nieustający tryb dopalania.
Recepta: Pożegnanie problemu raz na zawsze z 3 letnią gwarancją.
Przy okazji przedstawienie dlaczeego warto pozbyć się zaworu EGR profilaktycznie, zanim będzie za pózno..
Urwana klapa chłodnicy spalin, zawędrowała do kolektora ssącego. Nie trudno sobie wyobrazić co by było gdyby została zaciągnięta dalej.. Głowica, tłok, a potem turbinka do remontu.
Tym razem Renault Master 2.5 dci.
Silnik który bardzo dobrze przyjmuje modyfikacje.
Oryginał- 121KM i 292Nm
STAGE 1- 141KM i 328Nm
STAGE 2- 154KM i 362Nm
Szerokości!!
Opel Movano 2.5 100KM.
Biorąc pod uwagę charakter wykonywanej pracy, 100 kucy to trochę za mało.
Lekka poprawka charakterystyki silnika w bezpiecznym zakresie, przyniosła zadowalające efekty.
Oryginał- 103KM i 268Nm
Chip Tuning- 132KM i 321Nm
Szerokiej drogi!!
Mitsubishi Outlander. Silnik 2.2 litra, jednak w połączeniu ze sporą masą własną i automatyczną skrzynią, zawszę brakowało trochę mocy.
A więc poprawiliśmy dynamikę w bezpiecznym zakresie.
Oryginał- 157KM i 370Nm
ChipTuning- 187KM i 454Nm
Szerokości!!
Kia Soul 1.6 crdi.
Właściciel auta w porę zlokalizował problem szybko rosnącego spoziomu oleju.
Sprawna interwencja pozwoliła uchronić silnik przed niedostatecznym smarowaniem.
Problem rozwiązany raz na zawsze, gwarancja na usługę 3lata.
Tym razem krótko i na temat..
Golf V 1.9TDI 105KM
Oryginał -107KM i 270Nm
Chip tuning -148KM i 327Nm
Jest moc, jest radość z jazdy.
Szerokości!!
Kolejne auto z polecenia zadowolonego klienta.
Audi A4 1.9 TDI 101KM
Oryginał- 105KM i 264Nm
Chip Tuning- 144KM i 332Nm
Szerokiej i bezpiecznej drogi!!!
Jeden z przykładów jaki zapas mocy drzemie w silnikach z rodziny VAG.
Audi A3 1.9 TDI
Oryginał- 105KM i 255Nm
Chip Tuning- 143KM i 327Nm
Mocno ale i bezpiecznie!!
Szerokiej drogi!!
Tym razem Passat 2.0 TDI 140KM w trybie awaryjnym i usterką zaworu EGR.
Problem egr-a rozwiązany, do tego w pakiecie dołożyliśmy kilka bezpiecznych koników.
Efekt- unoszący się przód auta do góry, podczas wyprzedzania.
W końcu jazda stała się przyjemna i bezpieczniejsza.
Oryg- 141KM i 342Nm
Chip- 173KM i 393Nm
Szerokiej drogi!!
Renault Koleos 2.0 dci.
Auto przyjechało w trybie awaryjnym z usterką zaworu EGR.
Silnik 2.0 dobra konstrukcja francusko-japońska, dobrze znosząca wszelkiego rodzaju modyfikacje.
Załatwiliśmy sprawe zaworu EGR raz na zawsze, zero usterek, do tego dołożyliśmy optymalizację pod kątem mocy.
Wynik rewelacyjny.
Oryg- 144KM i 292Nm
EGR- off, plus Chip- 178KM i 364Nm
Gwarancja na usługę 3 lata.
Golf V ze 105 koni pod maską.
Dobrze startował, ale pózniej brakowało mocy.
Lekka modyfikacja przyniosła zamierzany efekt.
Oryg- 104KM i 246 Nm
Chip- 143KM i prawie 300Nm
Focus ze 109-cio konnym silnikiem 1.6 TDCI
Po sprawdzeniu na hamowni wykazał pełne 107KM.
Oryg- 107KM i 251Nm
Po lekkim modzie - 128KM i 292Nm
Szerokiej drogi!!
Wizyta 170-cio konnego Passata była uzasadniona ecoproblemem.
Zapchany filtr dpf popiołami, do takiego stopnia że nie było możliwości uruchomienia trybu wymuszonego dopalania.
Problem rozwiązany raz na zawsze, w jedyny słuszny sposób.
Szerokiej drogi!
Mazda 5, z DPF problemem.
Nieudane rozwiązanie problemu DPF-a przez firmę konkurencyjną.
Auto w trybie awaryjnym, (nieudana regeneracja filtra cząstek stałych).
Zmodyfikowaliśmy program zgodnie ze sztuką elektromechaniki.
Problem już nigdy nie powróci.
Gwarancaj 3 lata.
-Usługa dla zaprzyjaznionego warsztatu.
W ostatnim czasie było trochę po angielsku.
Passeratti z poczciwym motorem 130KM którego nadgryzł ząb czasu, i wykazał całe 122KM na hamowni.
Po małym mechanicznym zabiegu i standardowym chip tuningu indywidualnie dopasowanym do pacjenta, uzyskaliśmy zadowalający wynik.
Oryg- 122 KM i 285Nm
Chip tuning 152 KM i 352Nm.
Po pierwszej przejażdzce, uśmiech klienta mówi wszystko....
Szerokości!!!
Dzisij odwiedził nas klient z zachodniopomorskiego.
Renault Trafic pokonując długie trasy z 115KM pod maską, chwilami może robić się niebezpiecznie, gdy brakuje mocy podczas wyprzedzania ciężarówki..
Zaradziliśmy temu, zwiększając moc powyżej 2000 obr, jednocześnie zachowując umiarkowane zużycie paliwa.
Oryg- 115KM i 275Nm
Chip- 146KM i 329Nm
Wynik= +31KM + 54Nm
Szerokiej i bezpiecznej drogi!!
Tym razem Suzuki Grand Vitara z DPF problemem.
Próba chemicznego czyszczenia filtra przez inną firmę zakończyła się uszkodzeniem DPF-a, wypadnięcia części wkładu w układ wydechowy.
Rezultat- wydanie pieniędzy na marne, gdy los tego pacjęta i tak był przesądzony.
Problem rozwiązany raz na zawsze. Gwarancja 3 lata na usługę.
Klient zadowolony!!! Szerokości!!
Tym razem Suzuki Grand Vitara z DPF problemem.
Próba chemicznego czyszczenia filtra przez inną firmę zakończyła się uszkodzeniem DPF-a, wypadnięcia części wkładu w układ wydechowy.
Rezultat- wydanie pieniędzy na marne, gdy los tego pacjęta i tak był przesądzony.
Problem rozwiązany raz na zawsze. Gwarancja 3 lata na usługę.
Klient zadowolony!!! Szerokości!!
Sobotnia realizacja pod znakiem lwa.
Peugeot Partner 1.6 HDI, zdławiony przez koncern PSA do 75KM.
Silnik wykazał bardzo dobry wynik nominalny, przez co efekt podniesienia mocy był zadowalający.
Oryginał 75 KM 175Nm, Chip Tuning 102KM 240Nm
W tym przypadku jest to auto do transportu, i nacisk był postawiony na przeniesienie momentu obrotowegona niższy zakres obr.
Zadowolenie klienta droższe od pieniędzy...
Szerokości!!
Sobotnia realizacja pod znakiem lwa.
Peugeot Partner 1.6 HDI, zdławiony przez koncern PSA do 75KM.
Silnik wykazał bardzo dobry wynik nominalny, przez co efekt podniesienia mocy był zadowalający.
Oryginał 75 KM 175Nm, Chip Tuning 102KM 240Nm
W tym przypadku jest to auto do transportu, i nacisk był postawiony na przeniesienie momentu obrotowegona niższy zakres obr.
Zadowolenie klienta droższe od pieniędzy...
Szerokości!!
Jedna z kilku ostatnich realizacji.
Skoda Fabia 1.4 TDI 70 KM, 155 Nm
Mimo małych gabarytów, 70 KM to zdecydowanie za mało dla tego auta.
Chip Tuning- 95 KM 200Nm.
Teraz trzycylindrowiec nie ustępuje mocą swoim większym bracią
Jedna z kilku ostatnich realizacji.
Skoda Fabia 1.4 TDI 70 KM, 155 Nm
Mimo małych gabarytów, 70 KM to zdecydowanie za mało dla tego auta.
Chip Tuning- 95 KM 200Nm.
Teraz trzycylindrowiec nie ustępuje mocą swoim większym bracią
Kolejny pacjent z chorym filtrem DPF.
Ford C-MAX 2.0 TDCI
Utrata mocy, awaryjny tryb jazdy. Przykład który przedstawia innym użytkownikom diesla, co zalega w ich aucie.
Kanały filtra DPF zapchane czerwonym popiołem na full.
I tutaj wyjaśniamy przyszłym klientom o co chodzi z tym wypalaniem filtra dpf.
Wypala się tylko czarna sadza, czerwony kolor to popioły które zalegają w kanałach filtra, skutecznie ograniczając ich drożność, kwalifikując takiego dpf-a do wymiany lub usunięcia.
Problem rozwiązany.
Zmieniony soft komputera, gwarancja na usługę 3 lata.
Auto wróciło do żywych
Kolejny pacjent z chorym filtrem DPF.
Ford C-MAX 2.0 TDCI
Utrata mocy, awaryjny tryb jazdy. Przykład który przedstawia innym użytkownikom diesla, co zalega w ich aucie.
Kanały filtra DPF zapchane czerwonym popiołem na full.
I tutaj wyjaśniamy przyszłym klientom o co chodzi z tym wypalaniem filtra dpf.
Wypala się tylko czarna sadza, czerwony kolor to popioły które zalegają w kanałach filtra, skutecznie ograniczając ich drożność, kwalifikując takiego dpf-a do wymiany lub usunięcia.
Problem rozwiązany.
Zmieniony soft komputera, gwarancja na usługę 3 lata.
Auto wróciło do żywych
Volvo XC60 2.0D 165KM.
Dla zapewnienia higieny silnika, wyłączony zawór EGR.
Dodatkowo, optymalizacja oprogramowania mająca na celu usunięcie wrodzonej turbo dziury.
---------------------------------------
Bo jazda musi być przyjemnością....
Szerokiej drogi!
Volvo XC60 2.0D 165KM.
Dla zapewnienia higieny silnika, wyłączony zawór EGR.
Dodatkowo, optymalizacja oprogramowania mająca na celu usunięcie wrodzonej turbo dziury.
---------------------------------------
Bo jazda musi być przyjemnością....
Szerokiej drogi!
Kolejny trudny przypadek.
Citroen Jumper, ograniczenie mocy, brak możliwości dopalenia DPF.
Zastosowany w tym aucie komputer Siemens SID 208, na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji przez żadną firme tunerską na świecie.
Problem z DPF rozwiązaliśmy poprzez zastosowanie urządzenia zewnętrznego.
Auto powróciło do pełnej mocy, problem DPF-a przeszedł do historii.
Pomoc dla zaprzyjaźnionego warsztatu..
Szerokości!!
Problem z filtrem DPF.
Klient zauważył szybko rosnący stan oleju i częste dopalanie filtra cząstekstałych.
Natychmiastowa reakcja pozwoliła uchronić silnik przed uszkodzeniem spowodowanym niedostatecznym smarowaniem.
DPF-OFF, auto nabrało dynamiki, problem rozwiązany raz na zawsze.
Szerokiej drogi!
Problem z filtrem DPF.
Klient zauważył szybko rosnący stan oleju i częste dopalanie filtra cząstekstałych.
Natychmiastowa reakcja pozwoliła uchronić silnik przed uszkodzeniem spowodowanym niedostatecznym smarowaniem.
DPF-OFF, auto nabrało dynamiki, problem rozwiązany raz na zawsze.
Szerokiej drogi!
Wiosna za oknem!!
Sezon na Chip Tuning, czas zacząć!!
BMW 5 E60 530d 231KM/500Nm
Od dnia dzisiejszego najszybsza wersja w powiecie!!! :)
Chip Tuning do 270KM/590Nm
Szerokości i ostrożnie proszę...!!!
Audi A3, usterka filtra DPF, ograniczenie mocy.
Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Zero usterek na wyświetlaczu.
Audi A3, usterka filtra DPF, ograniczenie mocy.
Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Scania R 410 euro 6
Jako pierwsza w reginie z seri EURO 6, w której został rozwiązany problem z AdBlue.
Opel Zafira. Poważna usterka DPF i EGR.
Rozwiązane problemy z usterkami.
Oryg -150KM
Chip "LIGHT"- 170KM
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.