MS-Tuning Chiptuning
+48 785 725 089
mstuning@poczta.fm

Fotorelacje - Osobowe

Mercedes CLA 2.0 benz. 218KM Auto świeżo po gwarancji, decyzja klienta; poprawiamy parametry. Silnik uturbiony, dobrze poddaje sie modyfikacji. Oryginał 218KM i 350Nm Chip tuning 251KM i 413Nm
Wynik zadowalający klienta
Gwiazda dnia dzisiejszego, BMW X5 3.0 Auto w dobrej kondycji, lecz masa ponad 2T w stosunku do mocy, skutecznie ograniczała osiągi. Dodaliśmy pacjentowi wigoru, z dużym naciskiem na niższe zużycie paliwa. Oryg- 208KM i 508Nm Chip- 249KM i 575Nm Pofalowany wykres spowodowany charakterystyką automatycznej skrzyni biegów.
wynik
Audi A4 1.9 TDI 101KM Pacjent w bardzo bobrym nominale i dobrze poddający się chip tuningowi w bezpiecznym zakresie przyrostu mocy. Oryginał- 102KM i 255Nm Chip Tuning -138KM i 330Nm
Wynik Audi
Hyundai Tucson 2.0CRDI Pacjent w bardzo dobrej kondycji, po wymianie turbinki. Lecz masa auta robi swoje i przyda się trochę wigoru. Oryginał- 150KM i 361Nm Chip Tunng- 186KM i 433Nm.
Wynik
DODGE YOURNEY. Auto ograniczone uszkodzonym filtrem DPF. Probem rozwiazany, do kompletu ogarneliśmy zawór egr aby zyskać na dynamice od samego dołu. Zero ograniczeń, czysta moc. Szerokości!!
VW Scharan, 2.0 TDI. Usterka systemu AdBlue. W takim przypadku wyświetla się ostrzeżenie o ostatnim uruchomieniu auta. Potem to tylko laweta.. Problem rozwiązany raz na zawsze, koniec z ograniczeniami i niepewnością czy wrócę o własnych siłach, czy na lawecie..
Vectra C 1.9 CDTI z usuniętym filtrem DPF. Zabieg tylko fizycznego usunięcia filtra nie załatwił problemu. Auto co kilkanaście kilometrów przechodziło w tryb dopalania filtra. Zabieg uzupełniliśmy o wgranie nowego oprogramowania wraz z załatwieniem problemu z zaworem EGR. Teraz auto pozbawione wszelkich ograniczeń, będzie służyło jeszcze przez wiele tysięcy kilometrów.
Golfik, świeży nabytek z dobrą jednostką 2.0CR Profilaktycznie pozbylismy się ekoproblemów dopóki silnik jeszcze nie doznał uszczerbku na zdrowiu. Po takim zabiegu, Golfina oddycha pełną piersią, lepsze warunki spalania, nie ma dodatkowego zadymienia, i nigdy tak owego nie będzie.. Szerokości!!
Pacjent: Passat 2.0 TDI, Problem: Biały dym z rury wydechowej, podwyższone wolne obroty, szybko rosnący stan oleju. Diagnoza: Zapchany DPF popiołem, nieustający tryb dopalania. Recepta: Pożegnanie problemu raz na zawsze z 3 letnią gwarancją. Przy okazji przedstawienie dlaczeego warto pozbyć się zaworu EGR profilaktycznie, zanim będzie za pózno.. Urwana klapa chłodnicy spalin, zawędrowała do kolektora ssącego. Nie trudno sobie wyobrazić co by było gdyby została zaciągnięta dalej.. Głowica, tłok, a potem turbinka do remontu.
Wynik Renault Master 2.5 dci.
Tym razem Renault Master 2.5 dci. Silnik który bardzo dobrze przyjmuje modyfikacje. Oryginał- 121KM i 292Nm STAGE 1- 141KM i 328Nm STAGE 2- 154KM i 362Nm Szerokości!!
Wynik zadowalający !!!Opel Movano 2.5 100KM
Opel Movano 2.5 100KM. Biorąc pod uwagę charakter wykonywanej pracy, 100 kucy to trochę za mało. Lekka poprawka charakterystyki silnika w bezpiecznym zakresie, przyniosła zadowalające efekty. Oryginał- 103KM i 268Nm Chip Tuning- 132KM i 321Nm Szerokiej drogi!!
Wynik !!!
Mitsubishi Outlander. Silnik 2.2 litra, jednak w połączeniu ze sporą masą własną i automatyczną skrzynią, zawszę brakowało trochę mocy. A więc poprawiliśmy dynamikę w bezpiecznym zakresie. Oryginał- 157KM i 370Nm ChipTuning- 187KM i 454Nm Szerokości!!
Kia Soul 1.6 crdi. Właściciel auta w porę zlokalizował problem szybko rosnącego spoziomu oleju. Sprawna interwencja pozwoliła uchronić silnik przed niedostatecznym smarowaniem. Problem rozwiązany raz na zawsze, gwarancja na usługę 3lata.
Wynik golf V
Tym razem krótko i na temat.. Golf V 1.9TDI 105KM Oryginał -107KM i 270Nm Chip tuning -148KM i 327Nm Jest moc, jest radość z jazdy. Szerokości!!
Wynik Audi A4
Kolejne auto z polecenia zadowolonego klienta. Audi A4 1.9 TDI 101KM Oryginał- 105KM i 264Nm Chip Tuning- 144KM i 332Nm Szerokiej i bezpiecznej drogi!!!
Wynik Audi A3
Jeden z przykładów jaki zapas mocy drzemie w silnikach z rodziny VAG. Audi A3 1.9 TDI Oryginał- 105KM i 255Nm Chip Tuning- 143KM i 327Nm Mocno ale i bezpiecznie!! Szerokiej drogi!!
Wynik Passat 2.0 TDI
Tym razem Passat 2.0 TDI 140KM w trybie awaryjnym i usterką zaworu EGR. Problem egr-a rozwiązany, do tego w pakiecie dołożyliśmy kilka bezpiecznych koników. Efekt- unoszący się przód auta do góry, podczas wyprzedzania. W końcu jazda stała się przyjemna i bezpieczniejsza. Oryg- 141KM i 342Nm Chip- 173KM i 393Nm Szerokiej drogi!!
WYNIK Renault Koleos 2.0
Renault Koleos 2.0 dci. Auto przyjechało w trybie awaryjnym z usterką zaworu EGR. Silnik 2.0 dobra konstrukcja francusko-japońska, dobrze znosząca wszelkiego rodzaju modyfikacje. Załatwiliśmy sprawe zaworu EGR raz na zawsze, zero usterek, do tego dołożyliśmy optymalizację pod kątem mocy. Wynik rewelacyjny. Oryg- 144KM i 292Nm EGR- off, plus Chip- 178KM i 364Nm Gwarancja na usługę 3 lata.
WYNIK !!!!!Golf V
Golf V ze 105 koni pod maską. Dobrze startował, ale pózniej brakowało mocy. Lekka modyfikacja przyniosła zamierzany efekt. Oryg- 104KM i 246 Nm Chip- 143KM i prawie 300Nm
WYNIK Zadowalający!!!
Focus ze 109-cio konnym silnikiem 1.6 TDCI Po sprawdzeniu na hamowni wykazał pełne 107KM. Oryg- 107KM i 251Nm Po lekkim modzie - 128KM i 292Nm Szerokiej drogi!!
Wizyta 170-cio konnego Passata była uzasadniona ecoproblemem. Zapchany filtr dpf popiołami, do takiego stopnia że nie było możliwości uruchomienia trybu wymuszonego dopalania. Problem rozwiązany raz na zawsze, w jedyny słuszny sposób. Szerokiej drogi!
Mazda 5
Mazda 5, z DPF problemem. Nieudane rozwiązanie problemu DPF-a przez firmę konkurencyjną. Auto w trybie awaryjnym, (nieudana regeneracja filtra cząstek stałych). Zmodyfikowaliśmy program zgodnie ze sztuką elektromechaniki. Problem już nigdy nie powróci. Gwarancaj 3 lata. -Usługa dla zaprzyjaznionego warsztatu.
W ostatnim czasie było trochę po angielsku. Passeratti z poczciwym motorem 130KM którego nadgryzł ząb czasu, i wykazał całe 122KM na hamowni. Po małym mechanicznym zabiegu i standardowym chip tuningu indywidualnie dopasowanym do pacjenta, uzyskaliśmy zadowalający wynik. Oryg- 122 KM i 285Nm Chip tuning 152 KM i 352Nm. Po pierwszej przejażdzce, uśmiech klienta mówi wszystko.... Szerokości!!!
Dzisij odwiedził nas klient z zachodniopomorskiego. Renault Trafic pokonując długie trasy z 115KM pod maską, chwilami może robić się niebezpiecznie, gdy brakuje mocy podczas wyprzedzania ciężarówki.. Zaradziliśmy temu, zwiększając moc powyżej 2000 obr, jednocześnie zachowując umiarkowane zużycie paliwa. Oryg- 115KM i 275Nm Chip- 146KM i 329Nm Wynik= +31KM + 54Nm Szerokiej i bezpiecznej drogi!!
Tym razem Suzuki Grand Vitara z DPF problemem. Próba chemicznego czyszczenia filtra przez inną firmę zakończyła się uszkodzeniem DPF-a, wypadnięcia części wkładu w układ wydechowy. Rezultat- wydanie pieniędzy na marne, gdy los tego pacjęta i tak był przesądzony. Problem rozwiązany raz na zawsze. Gwarancja 3 lata na usługę. Klient zadowolony!!! Szerokości!!
Tym razem Suzuki Grand Vitara z DPF problemem. Próba chemicznego czyszczenia filtra przez inną firmę zakończyła się uszkodzeniem DPF-a, wypadnięcia części wkładu w układ wydechowy. Rezultat- wydanie pieniędzy na marne, gdy los tego pacjęta i tak był przesądzony. Problem rozwiązany raz na zawsze. Gwarancja 3 lata na usługę. Klient zadowolony!!! Szerokości!!
Sobotnia realizacja pod znakiem lwa. Peugeot Partner 1.6 HDI, zdławiony przez koncern PSA do 75KM. Silnik wykazał bardzo dobry wynik nominalny, przez co efekt podniesienia mocy był zadowalający. Oryginał 75 KM 175Nm, Chip Tuning 102KM 240Nm W tym przypadku jest to auto do transportu, i nacisk był postawiony na przeniesienie momentu obrotowegona niższy zakres obr. Zadowolenie klienta droższe od pieniędzy... Szerokości!!
Sobotnia realizacja pod znakiem lwa. Peugeot Partner 1.6 HDI, zdławiony przez koncern PSA do 75KM. Silnik wykazał bardzo dobry wynik nominalny, przez co efekt podniesienia mocy był zadowalający. Oryginał 75 KM 175Nm, Chip Tuning 102KM 240Nm W tym przypadku jest to auto do transportu, i nacisk był postawiony na przeniesienie momentu obrotowegona niższy zakres obr. Zadowolenie klienta droższe od pieniędzy... Szerokości!!
Jedna z kilku ostatnich realizacji. Skoda Fabia 1.4 TDI 70 KM, 155 Nm Mimo małych gabarytów, 70 KM to zdecydowanie za mało dla tego auta. Chip Tuning- 95 KM 200Nm. Teraz trzycylindrowiec nie ustępuje mocą swoim większym bracią
Jedna z kilku ostatnich realizacji. Skoda Fabia 1.4 TDI 70 KM, 155 Nm Mimo małych gabarytów, 70 KM to zdecydowanie za mało dla tego auta. Chip Tuning- 95 KM 200Nm. Teraz trzycylindrowiec nie ustępuje mocą swoim większym bracią
Zapchany filtr dpf, i zalegające w nim popioły koloru czerwonego.
Kolejny pacjent z chorym filtrem DPF. Ford C-MAX 2.0 TDCI Utrata mocy, awaryjny tryb jazdy. Przykład który przedstawia innym użytkownikom diesla, co zalega w ich aucie. Kanały filtra DPF zapchane czerwonym popiołem na full. I tutaj wyjaśniamy przyszłym klientom o co chodzi z tym wypalaniem filtra dpf. Wypala się tylko czarna sadza, czerwony kolor to popioły które zalegają w kanałach filtra, skutecznie ograniczając ich drożność, kwalifikując takiego dpf-a do wymiany lub usunięcia. Problem rozwiązany. Zmieniony soft komputera, gwarancja na usługę 3 lata. Auto wróciło do żywych
Kolejny pacjent z chorym filtrem DPF. Ford C-MAX 2.0 TDCI Utrata mocy, awaryjny tryb jazdy. Przykład który przedstawia innym użytkownikom diesla, co zalega w ich aucie. Kanały filtra DPF zapchane czerwonym popiołem na full. I tutaj wyjaśniamy przyszłym klientom o co chodzi z tym wypalaniem filtra dpf. Wypala się tylko czarna sadza, czerwony kolor to popioły które zalegają w kanałach filtra, skutecznie ograniczając ich drożność, kwalifikując takiego dpf-a do wymiany lub usunięcia. Problem rozwiązany. Zmieniony soft komputera, gwarancja na usługę 3 lata. Auto wróciło do żywych
Volvo XC60 2.0D 165KM. Dla zapewnienia higieny silnika, wyłączony zawór EGR. Dodatkowo, optymalizacja oprogramowania mająca na celu usunięcie wrodzonej turbo dziury. --------------------------------------- Bo jazda musi być przyjemnością.... Szerokiej drogi!
Volvo XC60 2.0D 165KM. Dla zapewnienia higieny silnika, wyłączony zawór EGR. Dodatkowo, optymalizacja oprogramowania mająca na celu usunięcie wrodzonej turbo dziury. --------------------------------------- Bo jazda musi być przyjemnością.... Szerokiej drogi!
Kolejny trudny przypadek. Citroen Jumper, ograniczenie mocy, brak możliwości dopalenia DPF. Zastosowany w tym aucie komputer Siemens SID 208, na dzień dzisiejszy nie ma możliwości modyfikacji przez żadną firme tunerską na świecie. Problem z DPF rozwiązaliśmy poprzez zastosowanie urządzenia zewnętrznego. Auto powróciło do pełnej mocy, problem DPF-a przeszedł do historii. Pomoc dla zaprzyjaźnionego warsztatu.. Szerokości!!
Problem z filtrem DPF. Klient zauważył szybko rosnący stan oleju i częste dopalanie filtra cząstekstałych. Natychmiastowa reakcja pozwoliła uchronić silnik przed uszkodzeniem spowodowanym niedostatecznym smarowaniem. DPF-OFF, auto nabrało dynamiki, problem rozwiązany raz na zawsze. Szerokiej drogi!
Problem z filtrem DPF. Klient zauważył szybko rosnący stan oleju i częste dopalanie filtra cząstekstałych. Natychmiastowa reakcja pozwoliła uchronić silnik przed uszkodzeniem spowodowanym niedostatecznym smarowaniem. DPF-OFF, auto nabrało dynamiki, problem rozwiązany raz na zawsze. Szerokiej drogi!
Wiosna za oknem!! Sezon na Chip Tuning, czas zacząć!! BMW 5 E60 530d 231KM/500Nm Od dnia dzisiejszego najszybsza wersja w powiecie!!! :) Chip Tuning do 270KM/590Nm Szerokości i ostrożnie proszę...!!!
Skoda Octavia II 1.9TDI. Usterka DPF. Problem rozwiązany.
Skoda Octavia II 1.9TDI. Usterka DPF. Problem rozwiązany.
Astra H 1.7 CDTI. Usterka EGR i DPF. Brak mocy. Problem rozwiązany. Powrót do mocy nominalnej.
Astra H 1.7 CDTI. Usterka EGR i DPF. Brak mocy. Problem rozwiązany. Powrót do mocy nominalnej.
Astra H 1.7 CDTI. Usterka EGR i DPF. Brak mocy. Problem rozwiązany. Powrót do mocy nominalnej.
Ford S-MAX. Brak mocy. Rozwiązany problem z DPF.
Ford S-MAX. Brak mocy. Rozwiązany problem z DPF.
Audi A3 2.0 TDI. Usunięcie filtra DPF.
Volvo V50. Usunięcie filtra DPF.
Test wtryskiwaczy, -przelewów. Renault Laguna 1,9 dci. Wynik zadowalający.
Audi A3, usterka filtra DPF, ograniczenie mocy. Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej. Zero usterek na wyświetlaczu.
Audi A3, usterka filtra DPF, ograniczenie mocy. Problem rozwiązany raz na zawsze, powrót do mocy nominalnej.
Ford C-MAX 1.8 benz. Usterka EGR. Systemowe usunięcie EGR.
Mondeo MK3 2.0 TDCI Seryjne 130KM Chip tuning, 150KM EGR-OFF
Mondeo MK3 2.0 TDCI Seryjne 130KM Chip tuning, 150KM EGR-OFF
Citroen C5 2.0 HDI 136KM. Chip Tuning 163 KM
Citroen C5 2.0 HDI 136KM. Chip Tuning 163 KM
Citroen C5 2.0 HDI 136KM. Chip Tuning 163 KM
Jeep Grand Cherokee 3.0 220KM 500Nm Chip Tuning 260KM 600Nm
Jeep Grand Cherokee 3.0 220KM 500Nm Chip Tuning 260KM 600Nm
Jeep Grand Cherokee 3.0 220KM 500Nm Chip Tuning 260KM 600Nm
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
Kolejny pacjent, Audi Q7 3.0 TDI 240KM.
Ładne autko, bliskie śmierci.
-Niewydajny DPF!!
Wszystkie problemy rozwiązane, powrót do mocy nominalnej, plus lekki CHIP TUNING do 280KM.
VW T4 102KM Precyzyjne ustawienie kąta wtrysku,120KM. Chip Tuning -149KM.
VW T4 102KM Precyzyjne ustawienie kąta wtrysku,120KM. Chip Tuning -149KM.
VW T4 102KM Precyzyjne ustawienie kąta wtrysku,120KM. Chip Tuning -149KM.
Touareg 2.5 TDI, nominał 172 KM. Chip Tuning 207KM
Touareg 2.5 TDI, nominał 172 KM. Chip Tuning 207KM
Citroen Jumper 2.2 HDI 120KM Chip tuning 168KM. Pomiar z hamowni.
Citroen Jumper 2.2 HDI 120KM Sterownik VISTEON.
Citroen Jumper 2.2 HDI 120KM Chip tuning 168KM. Egr-OFF
Citroen Jumper 2.2 HDI 120KM Chip tuning 168KM. Egr-OFF
Scania R 410 euro 6 Jako pierwsza w reginie z seri EURO 6, w której został rozwiązany problem z AdBlue.
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Delikatne podniesienie mocy. Oryg.- 140KM Chip Tuning- 168KM
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Delikatne podniesienie mocy. Oryg.- 140KM Chip Tuning- 168KM
Passat 1,9TDI oryg. 110KM Chip Tuning. 140KM EGR OFF Wymiamiana pamięci ECU.
Passat 1,9TDI oryg. 110KM Chip Tuning. 140KM EGR OFF "Operacja na otwartym sercu"
Passat 1,9TDI oryg. 110KM Chip Tuning. 140KM EGR OFF
Passat 1,9TDI oryg. 110KM Chip Tuning. 140KM EGR OFF
Mercede ML 320. Oryg.- 224KM Chip tuning- 258KM!! Wgrywanie nowego wsadu do ECU.
Mercede ML 320. Oryg.- 224KM Chip tuning- 258KM!!
Mercede ML 320. Oryg.- 224KM Chip tuning- 258KM!!
Ford Mondeo MK3 1.8 benzyna. Usunięcie uszkodzonego zaworu EGR
Ford Mondeo MK3 1.8 benzyna.
Usunięcie uszkodzonego zaworu EGR
Ford Mondeo MK3 1.8 benzyna. Usunięcie zaworu EGR
Ford Mondeo MK3 1.8 benzyna. Usunięcie zaworu EGR
Opel Zafira. Poważna usterka DPF i EGR. Wgrywanie do ECU oprogramowania po modyfikacji.
Opel Zafira. Poważna usterka DPF i EGR.
Uszkodzony filtr cząstek stałych.
Opel Zafira. Poważna usterka DPF i EGR. Rozwiązane problemy z usterkami. Oryg -150KM Chip "LIGHT"- 170KM
Fiat Ducato ORYG-120KM CHIP-140KM EGR-OFF
Fiat Ducato ORYG-120KM CHIP-140KM EGR-OFF
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.
Golf z 98 roku 1,9 TDI ORG-90KM. CHIP 120KM, egr OFF + ciepły start. Modyfikacja poprzez zastosowanie nowej, indywidualnie zaprogramowanej jednostki sterującej.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Alfa Romeo 1.9 JTD
ORG-115KM
CHIP-140KM!!! EGR-OFF

Nie jeden "niemiec", mógł by się skompromitować przy tym aucie...
Ssang Yong REXTON 2.7XD ORG-165KM CHIP-195KM EGR-OFF
Ssang Yong REXTON 2.7XD ORG-165KM CHIP-195KM EGR-OFF
Toyota Yaris 1.4 D4D ORG-90KM CHIP-105KM. EGR-OFF
Toyota Yaris 1.4 D4D ORG-90KM CHIP-105KM. EGR-OFF
Astra GTC 1,9 CDTI org 150KM Chip 178KM -EGR OFF
Astra GTC 1,9 CDTI org 150KM
Chip 178KM -EGR OFF
LAGUNA Oryg 130KM, CHIP 160KM DPF,EGR -OFF
LAGUNA Oryg 130KM, CHIP 160KM DPF,EGR -OFF
Chip tuning +EGR OFF, +DPF OFF.
Stanowisko pracy, ECU na stole.
Chip, DPF-OFF.
Audi A6 2,7TDI Oryg 163KM. Chip 198KM + DPF OFF
BMW 330XD CHIP TUNING +20% mocy