Rozwiązywanie problemów z AdBlue
Oferujemy Państwu rozwiązanie problemów z systemami AdBlue (SCR) w pojazdach ciężarowych serii EURO 4,5, jak i najnowsze EURO 6 bez użycia emulatorów.
- SCANIA
- DAF, również system GRUNDFOS (DAF LF)
- MAN
- VOLVO
- RENAULT
- IVECO
- MERCEDES
- Mercedes MP4 Bluetec Euro 5, 6. (Nowość)
- Volvo FH 4 Euro 5, 6.(Nowość)
Dzisiejsze ciężarówki z serii euro5 stwarzają wiele problemów z układem oczyszczania spalin, powodem jest wiek pojazdu i zużycie elementów mechanicznych (pompa, wtryskiwacz, zawór dozujący), jak i elementów elektrycznych (czujniki temperatur spalin, temperatury AdBlue. czujnik NoX, grzałka itp..). Wiele problemów stwarza również stan samej instalacji elektrycznej (złącza elektryczne, utleniające sie piny w kostkach) dlatego oferujemy usuwanie adblue
Jazda po drogach publicznych z niesprawnym układem oczyszczania spalin (świecąca sie informacja na desce rozdzielczej) wiąże się z dużymi problemami podczas kontroli (ITD, POLICJA, BAG-niemcy) ponieważ pojazd nie spełnia normy spalin euro5.
Ceną za serwisowanie układu oczyszczania spalin w ciężarówce każdy wlaściciel auta zapewne zna....
Po naszej modyfikacji auto juz nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny spowodowany usterką co za sobą niesie mniejsze zużycie paliwa.
Pojazd będzie zawsze wykazywał 100% sprawności systemu.
Czy można skontrolować na drodze taką modyfikację AdBlue?
Aby system oczyszczania spalin uruchomił się i zaczął prawidłowo pracować, musi być spełnionych szereg warunków.
- silnik musi być rozgrzany i temperatura katalizatora SCR musi uzyskać temperature powyżej 200 stopni.
- silnik musi być poddany obciążeniu, gdyż na wolnych obrotach (parking), spaliny i tak spełniają norme emisji euro5 i podawanie AdBlue nie zostanie uruchomione.
Tak więc, nie ma możliwości zbadania na parkingu, czy też na stacji diagnostycznej, skuteczności działania systemu AdBlue.
Taka diagnoza moze być wykonana tylko na hamowni!
W przypadku łączenia usług, np AdBlue + Chip Tuning, udzielamy 20% rabatu na Chip Tuning.